Pullarnosgrimmeludd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _NMBA_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 675
N

_NMBA_

Vart kan man hitta de lite större pullarnosgrimmeludden som är lite "bulliga"... Har använt en modell som följde med tränset, är bara som en utklippt rundel av fårskinn, och täcker precis plattan på nosgrimman. Ungefär som denna:
490029.jpg

Jag letar alltså efter en större, fluffigare modell där det är fårskinn även på ovansidan runt plattan... Någon som fattar vad jag menar trots min usla förklaring?

Sv: Pullarnosgrimmeludd?

Fattar hur du menar, men det blir nog svårt att hitta. Fast mina mamma köpte 3 st på Kings, 2 st som var lite större än den andra. Kan du inte köpa 2 st stora och limma ihop dem?

Jo, fasst jag vet ju att det finns, syns en del på tävlingar och jag vill ha en "riktig" sådan... Men har inte sett i någon av ridsportbutikerna på orten... Någon mer som har en susning:bump:

Vill du ha ett ludd som går runt hela plattan? Varför vill du ha luss på ovansidan av plattan?

Tigertofflan, känner att hon inte riktigt förstår...

Liknande trådar

Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är... 2
Svar
34
· Visningar
5 827
Senast: Puffindog
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 540
Senast: Minett
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 970
Kropp & Själ Idag var jag på MVC för att få mitt recept på preventivmedel förnyat. Till att börja med kommer jag in i rummet, tar i hand med... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 543
Senast: dramatik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025