Pungbråck - försäkring?

misan

Trådstartare
Lilla hingstfölet föddes med pungbråck, han behöver förmodligen inte opereras, men vill höra lite ifall att...
Mamman är försäkrad med A1, tänkte väl teckna nån på fölet med. Men täcker inte den bråcket då, eftersom han ju hade det när försäkringen tecknas...? Har försökt leta både hos Folksam och Agria men hittar ingenting.

Sv: Pungbråck - försäkring?

Är stoet försäkrat i Agria på alla sätt som behövs, inkl avelsförsäkring, så är fölet försäkrat mot medfödda fel i 30 dagar och även vidare om man försäkrar fölet själv innan den tiden går ut.
Agria Extra.

Hur Folksam gör vet jag inte.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 029
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 322
Senast: WildHorse
·
Ekonomi & Juridik Har ju sett här att många är rädda för att köpa häst utan försäkring. Uppfödare är rädda för att sälja häst utan dolda fel försäkring... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 692
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår