• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Galathea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 558
Sv: Puppycam

:love:

Jag vill säga shiba? Någon japansk spetsras iaf.. (och då menar jag inte japansk spets..:D)

Är det bara jag och min pojkvän som sitter och "dubbar" puppycam:en så att valparna hela tiden pratar med varandra? :o

Jag fattar ingenting. För ett par timmar sedan var de stora och kunde gå o leka. Nu när jag tittar är dom pyttesmå o kan bara kravla sig fram:confused:

Benjamin Button syndrom- de blir yngre ju längre tiden går :idea:

Skämt å sido, kan det kanske vara flera kullar?

Jag fattar ingenting. För ett par timmar sedan var de stora och kunde gå o leka. Nu när jag tittar är dom pyttesmå o kan bara kravla sig fram:confused:

Det är shibavalpar. Tror ni jag fastnar där alldeles för lätt...? ;)

Det är inte livesändning dygnet runt utan när webkameran är avstängd så visar de filmsnuttar från tidigare i valparnas liv.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
810
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 479
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31