JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Quaterback-son dyrast på Vechta
(Ridsport)
En spansk köpare betalade 55 000 euro för Quateron, som därmed blev det dyraste fölet på 2010 Oldenburg fölauktion i Vechta, Tyskland, den 28 augusti.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
150 000 euro fick den danska köparen betala för Serge Gainsbourg, ett hingstföl efter Secret-Fidertanz, när Oldenburgs elitfölsauktion...
Hästnyheter
Holsteiner-fölauktionen i Elmshorn hade ett snittpris på drygt 10 000 euro per föl. En liten hingst efter Casall klubbades för mer än...
Hästnyheter
Hästen kostade 30 000 men köparen fann den halt och ville reklamera. Till slut fick köparen betala ytterligare 235 000 kronor. ...
Hästnyheter
Den 37:e P.SI-auktionen var en av de bästa någonsin enligt arrangörerna Paul Schockemöhle and Ulli Kasselmann. Mesta dyrgripen var...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag tycker inte att det är jättetydligt i de mindre, arbetande terrierraserna till exempel. Viss könsprägel, men inte särskilt uppenbar...
Sel
6 minuter sedan
Svar: 1 924
Visningar: 187 198
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Det är samma sak här, inte att vi hade en dålig upplevelse med förra hunden men att nuvarande tycker det är hemskt att gå dit.
Jag...
Sel
12 minuter sedan
Svar: 34
Visningar: 1 876
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Pappan har vunnit på både EDS och Crufts och rör sig gudomligt, bra på alla hälsotester inklusive höfter, och tiken har placerat sig på...
Piaff
24 minuter sedan
Svar: 998
Visningar: 73 216
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård I vilket sammanhang då?
Jag har precis röntgat och köpt modell dyr häst och trots lite smågrejs på röntgen försäkrades den in av...
Eloise
4 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 988
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Min erfarenhet, baserad på över 40 års nördande, som domarsekreterare på unghästbedömningar under många år och samtal med domare, är att...
Görel
12 minuter sedan
Svar: 92
Visningar: 6 948
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har också ridit 8åringen igen, som för övrigt har Jazz nära i stammen precis som min egna. Och helt ärligt känner jag igen många av...
MattiZ
32 minuter sedan
Svar: 1 529
Visningar: 120 780
Grenar