Bukefalos 28 år!

Racing on the beach - Falsterbo

E

experten

Idag söndag är det Racing on the beach på Falsterbo
Annika Källse har en ritt i Point to pointen och en i arablöpet
Cindygirl69 i detta forument har en ritt i point to pointen

Kan ni, så måste ni komma och supporta dem!
 
Sv: Racing on the beach - Falsterbo

Annika Källse vann pointto pointen med tomorrow today - stenhård finish mot Cattleya
Niklas Lovén vann arablöpet med Sakee
Norska gästen vann ponychasen
Livdragonerna vann temachasen mycket välridet + gjorde spinkeved av upploppshindret (som redan var hårt ansatt av övriga ryttare
Musse strulade i starten av ptpen och cindygirl69 kom i väg långt efter men var snabbt framme men orken tröt sen....
 
Sv: Racing on the beach - Falsterbo

Ok, tack! :bow: Viskar ett grattis till annika här, innan tifo kommer och skäller på oss... :angel: :o
 
Sv: Racing on the beach - Falsterbo

kolla sydsvenskans webtv
http://sydsvenskan.se/webbtv/

pressansvarig överlämnade resultat ca 1630 till Falsterbo horseshow, de kommer väl ut under natten eller morgonen
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Racing on the beach - Falsterbo

nån som var där? - vad tyckte ni?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 810
Senast: tara
·
G
Övr. Grenar Hoppas att alla galoppintresserade som har möjlighet kommer till LV4 fältet på Falsterbo Horse Show på söndag. "Den första dagen på...
Svar
14
· Visningar
1 450
Senast: experten
·
F
Dressyr Moderator Eftersom de befintliga rena Rollkurstrådarna faktiskt var låsta :angel: så måste jag göra en ny. FEI's veterinära kommite...
Svar
19
· Visningar
1 493
Senast: flashlight
·
A
Fälttävlan Alla ni som älskar fältävlan ni borde älska point o point . jag lägger in lite vad det står på deras hemsida om det och hoppas det...
Svar
7
· Visningar
1 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp