Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är GOTT!
den enstycksförpackade cheddarskivorna som passar till hamburgare är mycket goda att ha till (förutom racletteost då). Även tex creme bonjour i olika smaker är god att smälta.
Tunna skivor av det kött och grönsaker, de lagas fortare. Värm upp racletten i tid och ställ ingen typ av smältbart material för nära.
Läskflaskor/glas ska tex inte stå för nära för då blir läsken ljummen och inte vidare god.
I Schweiz existerar desvärre racletten i allra högsta grad....
Jag gillar inte raclett men så har den raclette jag ätit varit traditionell schweizisk med riktig racletteost, bara lukten gör mig spyfärdig och smaken är inte mycket bättre.
Mitt tips blir att använda någon annan ost än raclette.
Vad man har för tillbehör är ju en smaksak, men kokt potatis, skinka (lufttorkad), paprika, lök och svamp är väl det traditionella.
Vitt vin lämpar sig bäst som dryck.
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
Skola & Jobb Vad spännande att läsa till tandhygienist! Trivs du?
Jag är lite kluven, å ena sidan och å andra sidan.
Senast jag skrev var 2012, tror...
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...