Råd angående byggstats

Empalie

Trådstartare
Vi har betsämt oss för att istället för att renovera ladugården ska vi riva den och bygga nytt. Nu vill jag veta allt om Lövångers bygg, erfarenheter, hur ligger de prismässigt enlig er, storlek, gärna bilder plus andra erfarenheter mottages tacksamt!
 
Sv: Råd angående byggstats

har ingen erfarenhet men det verkar ju himla billigt! en fjärdedel av vad mitt bruksbalken kostade.
 
Sv: Råd angående byggstats

Fanns en tråd "nu börjar vi med vårt stall" eller liknande för något år sedan där användaren byggde stall från lövångers.
Massor av bilder. Fanns en länk i slutet av tråden till en hemsida med mera uppföljning.

//Waern
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
687
Senast: ptr
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Petronilla
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 344
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp