Råd om psykisk ohälsa

Tegelsten

Trådstartare
Jag efterlyser folk med erfarenhet av psykisk ohälsa med skadebeteende, personlig erfarenhet eller som anhörig spelar ingen roll (själv är jag nära anhörig), för råd och tips eller så bara stöttning och allmänt prat om saken...

I PM, då jag inte vill skriva ut mer info än så här.
 
Jag efterlyser folk med erfarenhet av psykisk ohälsa med skadebeteende, personlig erfarenhet eller som anhörig spelar ingen roll (själv är jag nära anhörig), för råd och tips eller så bara stöttning och allmänt prat om saken...

I PM, då jag inte vill skriva ut mer info än så här.
Skicka pm du. Jag har lång erfarenhet av psykiatri, behandlingar och terapier. Bl.a som jag gärna delar med mig av eller bollar med dig :)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 714
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 668
Senast: Mineur
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp