Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En kompis gick som Sally på en halloweenmaskerad och det blev så himla bra! Hon tog lite tyglappar och sydde en enkel klänning, hade nog rätt färg på håret sen innan, samt köpte grön och vit kroppsfärg. Tillsammans fick det bra nyans! Alla stygn ritade hon med flytande kajal.
Det låter superkul men hur funkar det när man är extremt jätteolika storleksmässigt?
Om vi ponerar att jag och min vad-det-nu-är skulle gå utklädda till varandra så är problemet att han är 2 meter lång jämfört med mina 171 centimetrar. Dessutom väger han sisådär 30-40 kg mer än jag. I skor har jag storlek 38 och han har 45. Hur gör man då?
Iofs hade vi kunnat gå i våra jobbkläder för uniformerna är precis likadana, bara i olika storlekar
du får ha platåskor + för långa braller så du blir 2.30 så det blir rätt längdskillnad. Osså får du typ sy nått linne med vaddering att ha under kläderna så du får samma kroppstyp och han ha korsett och plasttuttar Plattskor med så hög höjd fixar du genom att ta ett par skor du inte ska använda mer och skruva fast träklossar under.
Som radarpar kan man ju klä ut sig till ägg och kaviartub, gaffel och kniv (man kan göra fantastiska saker med hönsnät, papper och tapetklister. Och tid)
Kläder & Bli fin
Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...