Radital - Slutat säljas på apoteket?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Elemmírë
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 589
E

Elemmírë

Har fått tips/order ;) av min hästs massör att behandla hästen med Radital nu då hon har fått en muskelskada... Var inne på apotekets hemsida, men hittade det inte där. Är det nån som vet ifall det slutat säljas? Eller om det bara inte finns på hemsidan?

Sv: Radital - Slutat säljas på apoteket?

jag har aldrig tänkt på att apoteket haft det. Men det finns väl i alla hästaffärer

Ah, det kanske det gör, ska kolla upp det!:D
Tack :bow:

jag tror oxå att jag köpt det på apoteket nån gång.. men annars så finns det nog i vilken hästaffär som helst...

Radital har alltid varit dyrare på Apoteket än i hästsportaffären :cool:
Min Lantmännenbutik har Radital, såg det senast idag.

Immer

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 226
Senast: Mint
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
2 083
Senast: Noxos
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 629
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 374
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈