Raka ryggar!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare B0ll
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 176
Sv: Raka ryggar!

Sålde precis min globus gloi som låg jättebra,
har nu köpt en top reiter z som också ligger bra.

Globus ser ut att ha så lite stöd tkr jag .. gloi alltså ...

kanske inte stämmer ?

Globus ser ut att ha så lite stöd tkr jag .. gloi alltså ...

kanske inte stämmer ?

Ja tkr Globus glóin som jag red i hade bra stöd, hamna i rätt sits direkt.
Fast ja har hört andra säga att dom fått jätte dålig sits också..

Jaså , okej . dom kändes så små när jag provsatt ... . fast jag är väl van vid min dressyr ,. hiih

Jaså , okej . dom kändes så små när jag provsatt ... . fast jag är väl van vid min dressyr ,. hiih

aaa, man sitter inte lika djupt ner i Globus Gloin som i din dressyr sadel heller, kanske är det :)

Senast ändrad av en moderator:

Har en Draupnir med "flexibom". Den ligger bra och är super att rida i!! Hade innan en Albion K2 (dressyr)som ligger bra på raka ryggar. Skön att rida i om man vill ha en dressyrsadel...

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: Edla
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 665
Senast: morgaine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Många tvivlade på formen. Men i Prix d'Amérique visade Idao de Tillard att han är bäst. Segern – den andra raka i superloppet. – Det är...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka