cili Trådstartare 18 Apr 2006 #1 hur går det till egentligen? tog en bild på skalet hur bär den sig åt för att komma ut ur det där? slänger in en bild på räkan också:
hur går det till egentligen? tog en bild på skalet hur bär den sig åt för att komma ut ur det där? slänger in en bild på räkan också:
squarepants 20 Apr 2006 #2 Sv: räkan har bytt skal jag har ingen aning om hur det går till pappa har massa sådana där små, fast randiga, och jag tycker de byter skal varje dag
Sv: räkan har bytt skal jag har ingen aning om hur det går till pappa har massa sådana där små, fast randiga, och jag tycker de byter skal varje dag
cili Trådstartare 21 Apr 2006 #3 Sv: räkan har bytt skal små?! han är skitstor ju nästan lika lång som min fullvuxne kampfiskhane.. jag tycker att min byter skal grymt ofta också, han kan väl skaffa ett i rätt storlek nån gång?
Sv: räkan har bytt skal små?! han är skitstor ju nästan lika lång som min fullvuxne kampfiskhane.. jag tycker att min byter skal grymt ofta också, han kan väl skaffa ett i rätt storlek nån gång?