Rambo Wug Plus, behöver svar ikväll!!!!

Favina

Trådstartare
Undrar vad som är för- och nackdelar med detta täcke.

Är det slitstarkt, andas det, osv.

Tacksam för snabb hjälp!!

Kram Favina :bump:

Fins inga nackdelar förutom priset!!! :banana: Ett superbra täcke, andas väldigt bra, kan ha det när det är rätt varmt utan att hästen blir det minsta svettig. Mitt är tre-fyra år nu, är jättenöjd med det.

Sedan undrar jag en sak till.

Täcket sitter fast, blir det inte instängt då. Man kan ju inte ta av det. Tänkte på manen och så, så att den inte försvinner! :crazy:

Kram Favina :bump:

Har inte haft problem med det, manen blir lite skavd ner mot manken, men det gör den ofta med vanliga täcken också.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som älskat hästar hela livet. Jag har ridit på ridskola ett bra tag men även varit medryttare till än häst...
Svar
13
· Visningar
2 559
Hästmänniskan Just nu går jag igenom den värsta gränslösa sorgen jag någonsin behövt uppleva, jag fick det där samtalet vi hästägare fasar för, min... 2
Svar
24
· Visningar
4 064
Senast: Messy
·
Utrustning Hej! Tänkte höra om det finns några vänliga själar där ute som skulle kunna hjälpa mig... Sitter med bilder på Rambo plus (one-piece)...
Svar
4
· Visningar
1 012
Övr. Hund Vet inte helt säkert på om denna tråd ska ligga här. Men eftersom det är hundfolket jag vill fråga så lägger jag den här! Annars är det...
Svar
17
· Visningar
1 919
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka