Ranch Horse Classic 2013

Sv: Ranch Horse Classic 2013

Hehe, för oss som varit där sen vi föddes är det ett otroligt uppsving ;) Den var rejält skabbig tidigare. Kommer ihåg hur den såg ut under 90-talet, huuuga O_o
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Fast eftersom det kostar 250 kr/pers för wrasmedlemmar (står på teamrhc hemsida) så är ju ett eventuellt klubbmedlemskap intjänat redan där. :)

Hur menar du nu?? För två blir det 500 kr/år. Det får man ju lägga på inträdesavgiften ju. Bara för att du betalar en medlemsavgift så blir ju totalsumman samma, eller ja nästan i alla fall
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Hehe, för oss som varit där sen vi föddes är det ett otroligt uppsving ;) Den var rejält skabbig tidigare. Kommer ihåg hur den såg ut under 90-talet, huuuga O_o

Jo, men då var dom väl inte med i Svenska Camping Förbundet heller?? Då kostade det runt 90 kr att campa med. I år är det helt annat pris på campingen. Då kan man väl i alla fall få skita på en fräch toalett??
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Sånt har jag ingen koll på, aldrig varit på campingen.

leaf
Vad menar du? Är jag inte ung?
Illa att vara 25 och gammal :p
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Sånt har jag ingen koll på, aldrig varit på campingen.

leaf
Vad menar du? Är jag inte ung?
Illa att vara 25 och gammal :p

10 års juba Stu.
Du var nästan Sweet 16 när vi started Chappis, en bra bit från nyföd.
Eller har jag tolkat fel och du mena du och gänget var med sen Chappis födes?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Jag har varit där sen jag föddes, i själva parken. Jag är från trakterna, växte upp bara någon mil därifrån :)


Åke
Jag menade själva parken, själva nöjesanläggningen.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Jag har varit där sen jag föddes, i själva parken. Jag är från trakterna, växte upp bara någon mil därifrån :)


Åke
Jag menade själva parken, själva nöjesanläggningen.

Parken är ju ganska ointressant tycker jag. Jag åker ju dit för att se tävlingarna.

Det är ju som att säga att Skara Sommarland är jättefint fast jag ska kolla på travet på Axevalla liksom.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Icke desto mindre. Den har fräschats upp och en del kommer av RHC.

Leaf;
Ja, jag bor i Stenstorp nu men jag växte upp i de småländska skogarna.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Aha, finns det några medlemmar alls då?? Jag menar, måste man vara funktionär för att vara medlem, eller hur fungerar det?

Kan ju annars vara en idé om man vill gå gratis, att jobba på tävlingen (kanske i senaste laget nu, men...)
Är enormt kul (men jobbigt!) att delta i stora arrangemang:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Närmar sig nu och nej, det ser inte ut att bli någon resa... Alla sajter utlovar en massa regn och 12-13 grader. Chappen ska ju vara sol och minst +20!:D

Det i kombination med kostnader för nästa månads tävlande får mig att backa...
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Ursäkta knapplån: Orkar inte kolla igenom hela tråden så kanske finns svaret nånstans... Det jag undrar är om nån tror att det över huvud taget är möjligt att hitta nåt sorts boende - tex fredag till lördag...Å om nån har tips i så fall? Behöver inte vara precis på HC och behöver inte kosta skjortan... ;) Möjligheten att åka kom snabbt på, och bilen inte så bekväm... ;)
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 386
Senast: mars
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
285
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 438
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
24
· Visningar
1 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp