Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Ja, jäklar vad fölk det var på lördagen. TROR dom sa att det var 16.500 betalande då. Men det var nog från torsdagen dom hade räknat det.
 
Sv: Ranch Horse Classic

KL

ÅHH vad jag skulle velat vara där...:cry:
nästa gång hoppas jag att jag kan delta på på och utanför tävlingsarenan!!
 
Sv: Ranch Horse Classic

Vem vet? Beror nog på Janne, jag vet att han ska dit, men vi har inte pratat om det. Vet inte om jag har lust att sitta å häcka alldeles ensam i ett par dar...? när han är busy.

Vadå, alldeles ensam??? JAG är ju där!!!:banana::banana:

Vore iallafall himlans skoj att få träffa dig!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hej alla trevliga bukare.
Vill tacka för en trevlig helg på High Chaparall. Efter 1 veckas hårt arbete kändes det skönt att få komma hem. Vi slog även rekord i år. 272 hästar fanns anmälda på RHC, och förutom några små insidenter så flöt tävlingen bra även i år. Vad vore RHC utan Er publik/ryttare och givetvis alla 80 funktionärer som ställer upp. Inga campingplatser fanns att uppbringa så långt ögat nådde, vatten och läsk började ta slut redan på fredagen så det blev en rokad på High Chaparall för att rädda helgen. På lördag kväll strålade solen och jag tittade upp mot sandbanken och får rysning i hela kroppen när man ser att hela sandbanken är full av
folk. Då känner man sig lycklig efter flera dagars hårt slit och sena nätter. Tack alla som får tävlingen att bli det den är.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Ja vete tusan vad som gör den tävlingen sååå speciell!!!:love:

Kan säga att 46 mil hem, ensam med transport bakom kändes inte det minsta tungt!!! Det enda som är lite motigt är att det är så lååångt till nästa gång:p!!

Jag måste bara säga att funktionärerna är bara så :love::love::love:!!! Vilka proffs, ut i fingerspetsarna!!!

ALLTID, och då menar jag alltid, glada, trevliga och hjälpsamma!

Ingenting är omöjligt och ingen fråga för konstig, ni är helt underbara!!!

Kul att höra att fler av er skulle finnas på plats på Lillerud, bådar gott!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hej alla trevliga bukare.
Vill tacka för en trevlig helg på High Chaparall. Efter 1 veckas hårt arbete kändes det skönt att få komma hem. Vi slog även rekord i år. 272 hästar fanns anmälda på RHC, och förutom några små insidenter så flöt tävlingen bra även i år. Vad vore RHC utan Er publik/ryttare och givetvis alla 80 funktionärer som ställer upp. Inga campingplatser fanns att uppbringa så långt ögat nådde, vatten och läsk började ta slut redan på fredagen så det blev en rokad på High Chaparall för att rädda helgen. På lördag kväll strålade solen och jag tittade upp mot sandbanken och får rysning i hela kroppen när man ser att hela sandbanken är full av
folk. Då känner man sig lycklig efter flera dagars hårt slit och sena nätter. Tack alla som får tävlingen att bli det den är.

Tack själva för en UNDERBAR TÄVLING och HELG!!:love::love:
Tjejen på criollon.:bow::bow::bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Du var för full hela tiden:rofl:
Jag hade skäcken med stubbade manen. Sa inte lakrits till el så missade ni mina grenar. Du såg ju min stora SNÄLLA hund allafall.:rofl::rofl:

Jo, jag var nog full i skratt hela tiden. Jodå, jag såg dig allt. Jag hejjade ju på dig. Lite i alla fall. :rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic

*kl*

Och "våran" söta Krille :love:tog en femteplats i Pole Bendingen i sin tävlingsdebut!!!!:bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic

..en grabb i typ.. stringkalsonger med fjädrar fastguckade på kroppen.. det såg attans så kyligt ut ska jag säga dig!

Hahahaha......fast innan han fick på sig trosorna (hans tjej lånade ut sina) så sprang han runt med pillevippen alldeles bar :D.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok De skriver att skadan är preskriberad men jag har inte anmält nåt som hände utanför preskriptionstiden. Har knappt 5 månader på mig att...
Svar
13
· Visningar
844
Senast: Bexzor
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
537
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 385
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 180
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp