Råttillbehör!!!

snurran

Trådstartare
Var kan man köpa råttburar på nätet???
Min kusins dotter önskar sig en jättestor råttbur till julklapp, men vi vet inte var vi ska få tag i någon.
Ni som bor i Luleå, finns det någon affär därikring som säljer stora burar?

Sv: Råttillbehör!!!

Ni kan ju alltid bygga egen! Billiga garderober finns ju lite överallt (IKEA, Blocket.se, Tradera osv) som exempel. Sen bara fixa dörren så det blir nät och ram, och lacka en jävla massa förstås så det inte tränger in piss och kör på vaxduk för säkerhets skull, och så nån list så inte allt bottenmaterial trillar ur.

Lite extra kul också iom att då kan hon ju göra den lite personlig, med foton och annat på sidorna... Varför inte måla lite råttor och annat på också, eller kanske ge henne giftfri färg också så hon kan måla själv?

Billigt, stort och bra! :bow:

Kolla www.gibbon.se för återförsäljare. Sen är ju "jättestor" ett relativt begrepp, hur jättestor menar du?
Typ som en paddock? :devil: :banana:

Skulle inte ha tittat på den sida... VILL HA ALLT :angel:

Ja men ack så svårt då man verkligen fastnar :angel:

Kolla blocket.se och andra annons sidor på nätet... Gula tidningen finns ju också...

Eller som zebran sa. Bygg en egen!

Liknande trådar

Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Valmet
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: BornAgain
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
865
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
819
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka