Ratz bildtråd

Sv: Ratz bildtråd

Eller hur? :D

Blixten på kameran var jättespännande och de skulle vara 3 cm ifrån linsen hela tiden.
 
Sv: Ratz bildtråd

Jag har också några råttor:)


Ernst.
Black striped roan.
Som liten:
Bild007-2.jpg


Och här är Ernst en vuxen tjockis:o
ernst.jpg



Klas.
Silver Mink irish mm
klas.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Ratz bildtråd

Tango.
Black husky roan
tango.jpg



Musse.
Black husky roan.
Som liten, har ingen bild på honom som vuxen.
Bild056.jpg



Sen har jag även zon`s Black russian, silver black american berkshire och Doris, Pink eyed white.
Plus 15 bebisar varav en ska stanna hos mig Calippo heter han, silver Mink bareback. Får fixa bilder på dem också sen, men så länge får det gå bra med de här halvbra:p
 
Sv: Ratz bildtråd

*kl*

Här är våra småkillar. Fotona är dock från när de var mycket mindre, nu är de inte stilla länge nog för att fastna på bild ;)

Sixten har gosat in sig i dotterns hår:
16mars09028.jpg

Sigge och Sixten: (det är dottern som bestämt namnen...)
16mars09023.jpg

Sixten igen:
16mars09026.jpg


Har haft råttor sen jag flyttade hemifrån, men det är främst 3 som satt sig i mitt hjärta. Min första råtta Omega :love: Viltfärgad (vet inte vad den färgen heter) Hon var underbar och hon följde med överallt jag gick. Det var faktiskt ett flertal äldre tanter som man träffade på stan som faktiskt ändrade åsikt om tamråttor efter att ha träffat henne. Hon skadade sitt öga när hon var ca 1 år så veterinären fick 'ta bort' det, men hon var lika pigg efter det hade läkt. Hon blev begravd och har en egen gravsten och jag saknar henne ofta.
Sen Ipren som var en pink-eyed white (därav namnet ;) ) och hon var också hur häftig som helst i personligheten. Egen uppfödning så jag hade henne från dag ett.
Och vem kan glömma Ajax, svart i färgen, som också var en egen uppfödning. En otroligt snäll och matglad klumpeduns. Han var verkligen jättestor! Men otroligt snäll och rar.
 
Sv: Ratz bildtråd

Vad söta, de ser ut precis som klas och musse gjorde när jag köpte dem när de var små;)
Viltfärgad heter väl agouti:)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: _Taggis_
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 549
Senast: Masse
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 135
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp