Bukefalos 28 år!

reaktioner på inomhusmiljö?

Kivina

Trådstartare
Jag började nytt jobb i juni 2013. En ny typ tjänst med höga krav, mycket stress och massor av personlig utveckling.

Vintern 2013-2014 började jag känna mig trött, hade ont i huvudet varje dag, torr hud, kliande och TORRA ögon och allmän sjukdoms i kroppen. Efter någon månad sökte jag läkare för jag trodde att sköldkörteln spökade (har bara en halv kvar efter operation, medicinerar inte idag). Det visade sig att alla värden var normala. Och att jag var "frisk". Jag tänkte att det kunde bero på mörkret (typ polarnatt häruppe under den här årstiden.
I våras blev jag sjukskriven för att jag inte orkade med jobbet med de här symtomen. Jag var hemma en månad, jobbade en vecka och gick sen på semester. Nu under hösten har vi gjort en del förändringar och mitt ansvarsområde har minskat vilket gör att jag inte känner mig lika stressad. Men likförbaskat är jag trött, har ofta huvudvärk och känner den där allmänna sjukdomskänslan finns kvar och de torra ögonen är tillbaka.
Jag har upplevt att vi har dålig ventilation i huset men kan alla de här symtomen bero på något i inomhusmiljön?
 
Det kan absolut vara innemiljön.

På jobbets förra adress fick flera av oss rejäla besvär med täta förkylningar, nästäppa och allmänt dåligt mående. Samma sak gällde flera andra i samma byggnad.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp