redigera film...

Empalie

Trådstartare
Jag filmade idag med en vanlig digitalkamera och har nu fört över filmen på datorn. Om jag vill ta bort en filmsnutt, hur gör jag då och vart redigerar jag det. Jag vill ta bort slutet på filmen, snälla hjälp!!!!!!!!!!!

Sv: redigera film...

tack för tipset är inne där nu men hittar inte vart man just kan klippa bort delar?

brevid där filmen spelas upp finns det en liten knapp där det står dela om man har muspekaren på (eller liknande). Klipp vid önskad del och ta den första filmen som blir ner till den långa raden längst ner och spara. :) Har det inte uppe så det är lite svårt att förklara. Säkert många fel också

Jag har fixat det men när jag väl skulle ladda upp den på facebook fungerade det inte. De ville att man skulle ha ngt annat program att ladda upp från tydligen, ngn som kan hjälpa till??????????????? Måste få ut filmen fortast möjligt!

prova spara den i ett annat format om det går eller ladda upp på youtube och länka?

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Wille
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
289
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 005
Senast: jemeni
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka