Reflex: -tejp, -band och -tyg!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HumleMumlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 5 036
H

HumleMumlan

Vart köper man det? Jag skulle vilja ha reflextejp som ser ut typ som sån där gul plastig reflex som det är på de flesta reflexprylar till hästar, men vart sjutton hittar jag det? Nån som vet? 3M reflex i tejp, band eller tyg skulle jag också vilja ha tag på! Hjälp??? :crazy:

Sv: Reflex: -tejp, -band och -tyg!

hmm ja, de enda reflextejper och band jag har hittat är silvriga och dom finns på tygaffärer, dom bör kunna ta hem om dom inte har hemma.. fråga :)

reflexband brukar finnas på de flesta sytillbehörs butiker att köpa på metervara. reflex tejp å sånt tror jag finns på typ claes ohlsson å biltema

Nån som vet nåt om tyg eller tejp eller band i 3M reflex då???

Om du ska ha det där gula "totoflex" så är det billigast att köpa en reflexväst när på ÖB och slakta den för det sitter MYCKET reflex på den!!!!!
Västen är av tunnt nät så det är jättenekelt!!

Det finns ett företag som heter Jerndals och som säljer den gula reflexen av typ benreflex på metervara. De säljer till butiker/verkstäder men du kan ju slå dem en pling och kolla om privatpersoner få köpa.
Annars kan du höra av dig till mig ;)

Apo

Smart! Det var en bra idé ju! :bump:

Kan jag höra av mig till dig? Säljer du sånt? :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
806
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 771
Senast: lilstar
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 750
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?