• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare AK47Kalashnikov
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 753
A

AK47Kalashnikov

Nu börjar det att krypa mot höst, och det är dags att börja se över reflexutbudet! :)
Någon som vet om det går at få tag på ett reflexträns..? Vet att bla globus tillverkar, men var sjutton får man tag på dem?! :)

Sv: Reflexer

Här är de 2 jag hittat
Lillhästen i stav
retrans2.jpg

Reflexträns
huvudlagsrem med neprenefodrad nacke & neoprenefodrad nosgrimma.
Allt tillverkad i orange nylonband med reflextrådar.
450:-

Hestbolaget

PICT0158.JPG

Reflexträns i nylon. Ett måste i höstmörkret. Färg, svart, gul. 395 kr

Ser jag illa, eller är det islandsträns? Såg rejäla ut!

Globus har ett men ser inte ut att vara lika mkt reflex. Hittade på deras hemsida så vet inte vad det kostar.

transreflex445700a.jpg

har klämt på det i affärn men tycker dte är riktigt fult. Kan likabra sätta reflexer på mitt vanliga träns då.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka