Regional Dyggur i höst

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Aannah-Mani
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 254
A

Aannah-Mani

Några som ska vara med på Dyggur Regional i höst 5-6 sep?
Vilka grenar? Vart kan man bo? :)

Sv: Regional Dyggur i höst

Hade jag bott kvar hade du kunnat bo hos mig:p
Annars kan du kolla HÄR och kika på lite olika alternativ.

Lycka till!

Jag ska vara med :D
Med Listi i F2 och ev p2 och pp1 och med Askja i V2 och T3 :)
Vilka grenar rider du?

Jag tävlar min Máni, i 5-gång, PP1 och P2. ;) Fanns det passlöp på den tävlingen?xd

Tack! :)
vilket område är närmast banan av; Kolmården, Norra , Norrköping city, Skärgård, Södra , Vikbolandet, Östra, Västra? :) Om du vet det ;)

Västra, eller allt nära city borde vara bra. Kolmården, vikbolandet och allt det ligger långt ifrån! Kolla på en karta så ser du lättast, området heter Himmelstalund och ligger mellan Västra delarna, som Klockaretorpet, och norra delen av stan, typ Sörby och Pryssgården. Där strömmen kommer in i stan från väst.
Själva banan står inte utsatt på karta, men du ser andra delar av området, så som racketstadion osv.

Du hittar nog nått! Men som sagt, ta något nära centrum eller väster så kommer du nära.

Himmelstalund har ju en campingplats med några stugor om man inte har tält el husvagn etc. Skönt bo nära. Annars är väl Kneippen närmast, där finns Hotell Kneippen.

Jag åker inte på den här tävlingen ändå då mina hästar inte kommer vara ordentligt framridna för en regional :p

Lycka till Anna :)

Tack. Va synd! :/
Det kommer nog inte gå så bra för mig, min häst har stått 6 veckor nu i sommar. Så idag har jag börjat sätta igång honom, så han har tappat lite muskler och så.. :p Men det är ju bra träning!

Tack för tipsen allihopa :d

knappis.

Jag ska dit :) ska starta 5 gång och tölt eller stilpass kan inte bestämma mig för vad jag ska välja:p

Blir första tävlingen för mig och Valle sen stormumästerskapen förra hösten för han har vart på träning i 6 månader hos MJ, har saknat han jätte mkt men nu är han godkänd hingst :)

Ska bli jätte roligt att äntligen få tävla han själv igen :)

Vad kul :) Kan du inte vara med på båda då?

Vet du några vandrarhem/pensionat/hotell och sånt i närheten av himmelstalund? Hitta bara ett på internet..:(
Kneippen var fullt..

jag tror inte att man får starta alla 3 grenar på samma dag, har för mig att de står i fipo att man bara får starta pass eller tölt + fyrgång eller femgång

Är du säker? har för mig att det är ganska många som gör det :) tex Josefin på vm...

oki jag får väl ta o kolla upp det.

Någon som vet om det här med licenser, löser man ny i januari varje år eller gäller den fram till det datumet som man löste förra året?

Jag löste ju i oktober förra året och funderar på om den räcker fram tills dess eller om jag måste lösa ny redan nu.

Har bara tävlat två gånger sen har han vart på träning och tävlats och avelsvisats av ett proffs.

Licenset gäller 1 år, från datumet du köpte det. ;)

Med antalet grenar har jag ingen aning om.
Men jag tror att man får det.

Annars delar nog tävlingen upp det, och tar en del grenar på lördagen, och någon på söndagen. Så var det på Regional i Riddarhyttan i juni.
Då tävlade jag 5-gång, Stilpass, P2 och P1, plus två finaler. Så jag tror nog inte att de är några problem? :confused::D

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
341
Senast: Gabby_Ossi
·
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: nyttnick
·
Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla... 2
Svar
36
· Visningar
989
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka