mandaaa_

Trådstartare
Ska rida en förenklad fälttävlan imorgon, kommer garanterar regna, och kom nu att tänka på klädsel :rofl:
Kan man ha en vanlig everst svartvit regn/vind/höst jacka på sig, eller ska jag köra på bara en tröja ?

Sv: regnjacka

Ösregnar det kan det ju vara skönt med en regnjacka.

Själv när jag rider så skulle jag knappast märka om det haglade:angel:. Har ridit i ösregn och var först när vi kom i mål som jag insåg att både jag och hästen såg ut som ett par dränkta hamstrar:)

Sv: regnjacka

hahaha ja och jag som var bombsäker på regn fick en chock imorse när det var sol, så jag red i tshirt :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 884
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: Otherside
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka