reklamfilm, nån som kommer ihåg?

Modig_Korn

Trådstartare
Jag har just nu i uppgift att läsa artiklar om skogen och skogsavverkning i Sverige. Efter en och en halv artikel kom jag att tänka på en reklamfilm som gick ett tag förra eller förrförra året. Jag minns inte för vad det var reklam för. Men det var i princip en dagisgrupp som skulle ha utflykt i skogen och så hamnade de mitt i en skogsavverkning. Och möjligen var sista bilden i filmen när gruppen satt på stubbarna i kalhygget och såg förvirrade ut.

Nån som kommer ihåg filmen? (Och kan hitta den igen?)
 
Jag har just nu i uppgift att läsa artiklar om skogen och skogsavverkning i Sverige. Efter en och en halv artikel kom jag att tänka på en reklamfilm som gick ett tag förra eller förrförra året. Jag minns inte för vad det var reklam för. Men det var i princip en dagisgrupp som skulle ha utflykt i skogen och så hamnade de mitt i en skogsavverkning. Och möjligen var sista bilden i filmen när gruppen satt på stubbarna i kalhygget och såg förvirrade ut.

Nån som kommer ihåg filmen? (Och kan hitta den igen?)

Kanske den här?

http://www.atl.nu/lantbruk/milkos-reklam-retar-skogsfolk
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 183
Senast: Wonna
·
E
Hästvård Jag har en ridtravare som jag ägt i tre år men endast ridit i skogen + lättare träning. Hon är sådan att hon måste hållas igång i...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: Elli_J
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp