Resa och upptäcka världen!

Annie_92

Trådstartare
Jag sticker utomlands om två veckor, till London till att börja med och kommer bo hos en vän och söka jobb där. Dock tänker jag att jag drar vidare någon annanstans efter ett tag, vill bara iväg och se så mycket som möjligt, lära känna så många nya människor som möjligt.. Har dock ingen självklar plan eller ens mål om var jag kommer resa osv. Vill ha tips och råd om vad jag ska tänka på, kanske organisationer eller liknande som jag kan kontakta (är intresserad av även volontärarbete/aupairjobb) och erfarenheter från era egna upplevelser..

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 018
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
727
Senast: seahawk
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 625
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31