A

amanboriel

Är det sant att alla hundar, oavsett ras, ålder, kön och familj endast har respekt för en enda människa?
 
Det tror jag inte.
Fast det har väl mycket med hunden som invidvid att göra också. Vi hade en hund ett tag som bara respekterade vår mor. Henne fick vi lämna bort sen eftersom att hon bråkade med min lillebror.
 
säger inte det sig självt?

Jo, det tycker jag väl men efter att min mamma och min syster hade läst det på två olika internetsidor/böcker (vad det nu var) så var jag tvungen att fråga.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 205
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 349
Senast: Sofie.S
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 651
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 159
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp