retur till equinet.nu

valentine

Trådstartare
Jag behöver hjälp!!
Jag har beställt varor från equinet.nu... men dessa varor har inte dykt upp än:mad: (efter 14 arbetsdagar...skulle komma efter 8)!!!! Hur gör jag om det kommer till posten och jag inte vill ha det längre för att jag redan gått och köpt det? måste jag betala till posten och sen returnera det? eller kan jag retunera det direkt utan att ha betalat?
Jag vill ju inte ha varorna längre :mad: !!!

Sv: retur till equinet.nu

Kan du inte ringa dom på equinet och fråga?

Men jag tror inte att du kan retunrera varorna utan att hämta ut dem först ifall de redan har skickat dem.. Och då får du ju betala dubbel frakt.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Fetaost
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 038
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka