JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport) GLOBAL CHAMPIONS TOUR, BRASILIEN: Rolf-Göran Bengtsson och Caruso LS la Silla blev trea i lördagens GP-hoppning.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson och Zuccero är i storform och tog en Grand Prix-seger i Abu Dhabi på torsdagen. Framtiden är dock oviss för...
Hästnyheter
De har vunnit många stora klasser men har inte varit på pallen i 5* Grand Prix. På söndagen var det dags. Henrik von Eckermann och...
Hästnyheter
Landslagsstjärnan Rolf-Göran Bengtsson rev ett hinder grovt i Friends arena.
Så illa att hästen Zuccero rev upp ett sår i sidan.
– Jag...
Hästnyheter
Global Champions Tour kommer till Stockholm i helgen.
Men Rolf-Göran Bengtssons förhoppningar är små – innan tävlingarna ens har börjat...
Valp 2025
Övr. Hund Tack! Ja, hon är pigg, glad och växer. Och för mig är det ju helt oviktigt egentligen vad hon får för resultat på utställning, det är...
Capybara
3 minuter sedan
Svar: 952
Visningar: 69 156
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag har gjort ett misstag. Jag tror min hund har fått nåt hornhinneproblem, långtgående. Det är liksom som grumligt vitt ”streck” som...
Hippocampus
Idag kl 07:27
Svar: 1 337
Visningar: 81 466
Hund
Muddypaws 24/25
Hundträning Vi är iaf anmälda till söndagen i september men lär hänga lite där båda dagarna 😀
Ska bli såååå roligt.
ii-ssa
Igår kl 22:39
Svar: 41
Visningar: 3 359
Hund