rhino transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare maisan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 795
M

maisan

Ni som har dom... är dom bra? Känns dom tjocka o stabila? Jag vill ju ha ett par ordentliga skydd till gamlingen som är expert på att trampa sig i tid och otid.

Sv: rhino transportskydd

Har inte dom men jag kan rekommendera dem från Pessoa. Tjocka, stabila och dessutom himla snygga. Jag är supernöjd med mina. Kommer inte ihåg exakt vad de kostade men jag gissar att det var runt 800 kr.

Dom är super! Oerhört slitstarka och skyddar bra utan att vara så himla stela. Kan verkligen rekommendera dom!

Ok. Tack för svaret. Går dom ner bra över hoven då? Han är ju bra på att få sår på ballar o kronränder o slår dessutom jämt i hovarna i allt möjligt.

sätt vanliga boots på under skydden så får du extra skydd om hästen trampar runt.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
532
Senast: Elo
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 009
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 994
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka