Richard Davison Dressyr Sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ikaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 762
I

Ikaa

Hej, jag fundera på att betälla en RICHARD DAVISON DRESSYR SADEL från Hööks. Är det någon som vet om den är bra ? Det är meningen att jag ska ha den till min unghäst som är 4 år, halvblod. Eller finns det någon bättre sadel som ligger i ungefär samma prisklass ? Eftersom jag ska betala den själv och vet att hon kommer växa ur den så vill jag inte lägga en allt för stor summa.
Sadlen jag är ute efter ska har stora Knästöd och ett djupt säte .

Tack för svar ! :)

Ha en fortsatt trevlig midsommar förresten ;)

Sv: Richard Davison Dressyr Sadel

Det är en helt ok sadel tycker jag - om den passar hästen. Den är skön att sitta i och placerar en vettigt, knästöden är flyttbara för att man ska kunna anpassa dem individuellt till just sig själv. Finns trådar om den om du söker på Griffin. Bra bossor och kanal kanske jag ska tillägga.

Sv: Richard Davison Dressyr Sadel

Lånade hem en sådan sadel. Underbar att rida i och jag hamnade i bra sits.

Tyvärr så satt den inte bra på hästen, annars tyckte jagsadeln var bra för det priset.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 032
Senast: Kristall10
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 718
Senast: mackan
·
Utrustning Hej! Här kommer ännu en sadeltråd... Min unghäst är under inridning och sadeln jag tillfälligt använder för att vänja honom vid sadel...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: zefyros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025