Ridbyxor med låg midja

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tofflan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 598
T

Tofflan

Om det nyligt har varit en tråd uppe ber jag om ursäkt, har letat men inte hittat någon.
Var hittar man ridbyxor med jättelåg midja? Har letat bland olika märken men det finns inga som är tillräckligt låga för mej, har väldigt konstig kroppsform eller nåt...
Finns det några som är lika låga som vanliga jeans?

Sv: Ridbyxor med låg midja

Jag köpte ett par på Hööks.. Dom är riktigt låga :crazy: (CRW)
Dom håller på att rea ut dom också, iaf här för min kompis köpte lika på rean. ;)

Pikeur har en modell (eller två). Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på den (dem) men jag vet att Zlatan här på Buke har de. Du kan ju själv lätt kolla upp vad modellen heter. Jag har för mig att den fanns i både helskodd och knäskodd.

Pikeur har en modell (cindy) med låg midja. Jag har två par och dom är jättesköna!!:love:

Pikeur Cindy (helskodda) och Ciara (oskodda)
Jag har två par Cindy och de är underbara:D

Tofflan skrev:
Om det nyligt har varit en tråd uppe ber jag om ursäkt, har letat men inte hittat någon.
Var hittar man ridbyxor med jättelåg midja? Har letat bland olika märken men det finns inga som är tillräckligt låga för mej, har väldigt konstig kroppsform eller nåt...
Finns det några som är lika låga som vanliga jeans?
mountain horse har ett par låga, Anastacia lr ngt heter dom..Billiga dessutom! :)

Tack så mycket för alla svar :bow:

Jag ska sätta mej och kolla igenom alla modeller ni har tipsat om!

Har ett par från MH som är så låga att jag kanppt kan ha trosor i dem. :mad:
Jag tycker inte det är bekvämt!

Just ja Ciara heter dom.. det är ciara jag har (hata helskodda) och inte cindy. Men det är samma modell. Jättebra!!

Pikeur har ett par ASSKÖNA med låg midja, (ciara?) dom är verkligen att rekommendera. Fast man kan typ inte använda några andra när man har sånna. Alla andra käns så stela och obekväma, haha :p .

Back2Back har också byxor (snygga dessutom ;)) med låg midja :)

CRW helskodda.
ursköna, men skoningen håller inte i längden..

CRW fanns ju i ett par olika modeller, jag tycker inte någon av dom såg speciellt låga ut. Vilken modell är det du menar?

*kl*

Cavallo har ett par ridbyxor med låg midja. De är jättesköna och grymt snygga. Stängningens dragkedja sitter dessutom på sidan istället för framme. Jag har ett par duvblå i den modellen som är underbart sköna! :love:

Tofflan skrev:
CRW fanns ju i ett par olika modeller, jag tycker inte någon av dom såg speciellt låga ut. Vilken modell är det du menar?
Hmm..ska kolla.

Den heter CRW Sure seat. :)
Den är inte suuuper-låg men mycket lägre än vad andra ridbyxor är. bekväma hursomhelst :love:

Håller med! Cindy är outstanding om man vill ha låg midja.

Går att köpa hos bla. Horze.

Jag viker ner översta kanten på ridbyxorna :angel:

Köpte för ett tag sen ett par från Hööks. Helskodda. Mina är svarta med grå skoning men det fanns med mörkblå/ljusblå och brun/ljusbrun om jag inte minns fel. :angel:
Midjan är så låg som den kan bli om man ska sitta bredbent över en häst. :D Riktigt sköna och otroligt snygga.
Tror att märket var CWR men jag ska inte säga säkert. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 903
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka