myzzan

Trådstartare
Jag har 3 par ridbyxor , men är sugen på ett par nya . Tights uteblir hos mig .
Men vilket märke är med sköna och bra silikon skodda ska man skaffa ? Jag är nöjd med Psofsweden men är sugen på att prova något annat märke

Detta här har jag .....
1par psofsweden helskodda silikon
1par horze knäskodda silikon
1par B vertigo knäskodda silikon
 
Jag följer denna tråden för jag undrar samma. Jag har två par ridbyxor men det ena paret har fått mystiska små hål på båda knäna så jag använder bara dem i undantagsfall om de andra är i tvätten typ. Det ena paret är från Hööks och det andra från Horze, dvs inga dyra kvalitetsmärken.

Jag är sugen på att testa Maya Delorez. Folk verkar helt galna i deras ridbyxor.
 
Jag följer denna tråden för jag undrar samma. Jag har två par ridbyxor men det ena paret har fått mystiska små hål på båda knäna så jag använder bara dem i undantagsfall om de andra är i tvätten typ. Det ena paret är från Hööks och det andra från Horze, dvs inga dyra kvalitetsmärken.
Jag är sugen på att testa Maya Delorez. Folk verkar helt galna i deras ridbyxor.
Jag gillar mina Maya Delorez väldigt mycket! Men de är ju mer som tights än som "vanliga ridbyxor" som TS efterfrågade.
 
När det kommer til ridbyxor tycker jag Pikeur är oslagbara, dock gillar jag hög midja och passformen kan bli lite si sådär på mig som har mer fett på magen än på rumpa/lår.
Har testat Zaczess ridbyxor, men gillar deres tights bättre.
Har MD tights, men tycker faktiskt inte dom är värda pengarna om jag jämför med tex-kingsland som man kan få mycket billigare. KL passar bra på min kroppsform.

Jag har två par ridbyxor med foder från B vertigo för Vintersäsongen, tycker dom sitter snyggt och är super sköna.
 
Jag har 3 par ridbyxor , men är sugen på ett par nya . Tights uteblir hos mig .
Men vilket märke är med sköna och bra silikon skodda ska man skaffa ? Jag är nöjd med Psofsweden men är sugen på att prova något annat märke

Detta här har jag .....
1par psofsweden helskodda silikon
1par horze knäskodda silikon
1par B vertigo knäskodda silikon
Jag blev jättenyfiken på ett par ridjeans från PS of sweden, dock var det ingen silikon på.
 
Jag gillar mina Maya Delorez väldigt mycket! Men de är ju mer som tights än som "vanliga ridbyxor" som TS efterfrågade.
Är det tajtskänsla även på de modellerna som har riktig knäppning i linningen? Jag tycker det är skönt med tajts på sommaren men på höst, vinter och vår när det är kyligare föredrar jag också något lite rejälare.
 
Är det tajtskänsla även på de modellerna som har riktig knäppning i linningen? Jag tycker det är skönt med tajts på sommaren men på höst, vinter och vår när det är kyligare föredrar jag också något lite rejälare.
Oj, jag visste inte att de hade med knäppning i linningen faktiskt. Såg dock när jag kikade nu att "Classic" verkar ha det. Jag har den lite "grövre" modellen; Compression. Det är rejält tyg men ändå lite tightskänsla, tycker jag. Jag som egentligen inte gillar tights trivs ändå superbra i dessa.
 
Oj, jag visste inte att de hade med knäppning i linningen faktiskt. Såg dock när jag kikade nu att "Classic" verkar ha det. Jag har den lite "grövre" modellen; Compression. Det är rejält tyg men ändå lite tightskänsla, tycker jag. Jag som egentligen inte gillar tights trivs ändå superbra i dessa.
Classic verkar vara ännu mer ridbyxtyg än Compression, jag är sugen att testa!
 
Jag känner ju att de finns en hel uppsjö av ridbyxor än för.. trodde inte hellre att jag skulle gilla så mycket med silikon greppet . Men jag gillar de

Har hört både positivt och negativt om MD . Nu har dom yngre tjejerna i gruppen MD .
 
Jag känner ju att de finns en hel uppsjö av ridbyxor än för.. trodde inte hellre att jag skulle gilla så mycket med silikon greppet . Men jag gillar de

Har hört både positivt och negativt om MD . Nu har dom yngre tjejerna i gruppen MD .
Jag är lastgammal och jag gillar MD. 😅
 
Jag känner ju att de finns en hel uppsjö av ridbyxor än för.. trodde inte hellre att jag skulle gilla så mycket med silikon greppet . Men jag gillar de

Har hört både positivt och negativt om MD . Nu har dom yngre tjejerna i gruppen MD .
Jag gillar MD och är definitivt vuxen 😁
Det är väl som alltid med kläder, passform och smaksak. Alla kroppar passar ju inte i alla kläder 😊
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Dags för mig att köpa nya ridbyxor då dem gamla börjar ge upp. Sugen på ridtights och såg att hööks har rea, så vad tycker ni om...
2
Svar
30
· Visningar
2 561
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 528
Senast: hastflicka
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 176
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp