ridbyxor..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tivo0li
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 852
T

tivo0li

någon som vet några bra, men ändå inte så dyra ridbyxor? :confused:

Sv: ridbyxor..

helst knäskodda :angel: helskodda är så typ obehagliga eller nåt tycker jag.. max 500 får dom kosta.. :cool:

Kolla efter Victor Hugo! Vet inte vad andra tycker om dom, men jag gillar dom skarpt! Tror dom ligger i ungefär den prisklassen!

Victor Hugo diggar jag!! Fick av pojken i julklapp och använde dem för första gången igår!!! :love: :love: De var underbara!!!

Mina är helskodda och kostade lite över 1000-lappen. Vad de knäskodda kostar vet jag inte.

okej ska kolla efter dom :) finns dom i vanliga ridsportbutiker?

sydda "veck" vid linningen och ner..(så det inte ska sitta tajt över herrarnas ädlare delar, är det väll tänkt som från början)

vh-king-s.jpg

Förresten är Roping och Victor Hugo från samma tillverkare..bara olika "modeller" Här finns några : ridbyxor

Senast ändrad:

Roping är supersköna! Jag har både med och utan gubbveck.
De finns i de flesta välsorterade ridsportbutiker, och om de inte har inne kanske de kan ta hem åt dig. De är inte speciellt dyra heller, men håller bra och finns oftast i flera olika färger. På nätet går de och beställa på www.erikshastshop.com Finns tygskodda och helskodda, skoningen påverkar priset (även om båda är billiga!)

Själv har jag köpt många utav mina Roping på www.kaias.se

Glöm inte att kolla begagnatmarknaden också!! Det finns alltid de som säljer helt nya ridbyxor (och andra grejor också såklart) till rena fyndpriser, pga felköp.

Börjes har jätte fina ridbyxor för bra pris och sköna är dom! Har två st blåa (olika nyanser) och ett par vita som jag har på tävling.. Domino är märket om jag inte minns fel... =)

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 921
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka