Centaur

Trådstartare
Finns det inga som har exakt samma passform som Pikeur men kostar mindre? Sugen på några nya men jag är bortskämd med passform eftersom jag bara har Pikeur-byxor.... :p Så allt annat jag provar känns så obekvämt och dåligt. Finns det några andra som är nåt att ha eller kan jag lika gärna bara köpa ännu ett par Pikeur?

Sv: Ridbyxor

Har fått för mig att du jobbar i en stor hästaffär(?).
Du kan väl prova något där...eller har ni bara Pikeur?
Har hört mkt gott om Roping...fast jag har aldrig haft ett par Pikeur för jag har inte hittat nån snygg ännu så jag vet ju inte vad det är för passform du vill ha...
Draco har jag provat...en i stallet har såna men de köptes för längesedan så jag vet inte om de finns nu...och de passade jättebra...har annars alltid problem med ridbyxor...

Lycka till iaf!:p

Jodå, vi har massa B2B och MH förutom dom dyrare märkena, men båda sitter jättedåligt på mig. :(

Synd :crazy:
Det är svårt med ridbyxor.

Hittade dessa på nätet men vet inget om dem, dock är de väldigt snygga tycker jag:
Hose_lifestyle.jpg

Tror det där är B2B, vi har dom två färgerna i rutigt och dom är från B2B.

Men borde inte du kunna få köpa ett par Pikeur ridbyxor med personalrabatt? :confused:

Off topic: Hur är det med Arrow?

Joodå, men dom är fortfarande dyrare än typ MH. ;)

Det är bra, han är sitt vanliga vimsiga men oh så söta lilla jag. :love: Här om dan så lyckades han ramla på knäna i Skritt, fråga mig inte hur han gjorde det, trodde vi skulle stupa men han tog sig upp igen. Som tur var så var det på gräsmattan så han skadade sig inte.

Liknande trådar

Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 794
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
774
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025