Ridläger för familjen?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare marengo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 445

marengo

Trådstartare
Jag och min mamma funderar på att åka på något sorts familjeridläger i sommar. Det är jag (20 år), min mamma och min 12-åriga syster som åker i så fall, men vi har ingen aning om var! Någon som har tips på ett ridläger som kan passa oss, som helst ligger i Skåne eller i närheten?

Vedbände är kanon och har lite familjeläger och sådär vet jag :) Det brukar dock bli fullt rätt fort såvitt jag vet...

Och för övrigt tror jag att jag känner dig och att vi har varit på ridläger tillsammans en gång, haha! Hej! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 097
R
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 201
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 177
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 259
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025