JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Har just skaffat ett sånt och hästen trivdes ypperligt !
och ingen nonchalant som jag trodde.
Men hur ska ett sånt bett sitta KORREKT? Jag blev lite osäker men förhoppningsvis satt det bra för hästen hade iaf inga protester.
Kan nån visa bild på hur ett hackamor sitter korrekt på hästen?
jättetacksam för svar !
Sv: Ridning på hackamor
Hittade bara en bild, men det sitter lite högre nu då sidostyckena inte gick att korta mer på detta träns...
tack
testar på gnägg om man får mer svar lite fort
Jag sätter mitt hack lite lägre än vad Domino gör;
Jag brukar tänka att de övre skänklarna på hacket inte ska kunna gå i kindbenen. Då brukar det hamna rätt bra
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hästmänniskan
Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3
4
5
Starlink
Hemmet Där jag bor så har mobilmasterna reservkraft.
Det brummar.
Jag funderar också på vem jag behöver ha kontakt med i det läget som också...
Inte_Ung
4 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Åh nej, så hemskt! Ta hand om dig! <3
Sel
Idag kl 04:25
Svar: 965
Visningar: 36 703
Allmänt
Barn med magont
Kropp & Själ Det somatiska först såklart, men vill bara flika in psykosomatiskt perspektiv också. Hur trivs din dotter i skolan - både med kompisar...
cherie
Idag kl 03:54