JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ridskola har försatts i konkurs
Folkatorps ridskola har försatts i konkurs efter förhandling i Örebro tingsrätt. Relaterat Ridskolan hade begärts i konkurs av en veterinärpraktik som inte fått betalt för vård av några av ridskolan hästar. Det belopp företaget inte fått in var 26 500 kronor plus ränta från slutet av förra året. Vid ...
Källa / Läs mer:
http://na.se/nyheter/kumla/1.1699298-ridskola-har-forsatts-i-konkurs
Moderator
Hästnyheter
Folkatorps ridskola har begärts i konkurs av en leverantör. Relaterat Fordran avser obetalda veterinärräkningar på drygt 26 000 kronor...
Hästnyheter
(Nerikes Allehanda) Folkatorps ridskola har begärts i konkurs. Enligt vad NA erfar har verksamheten vid ridskolan en längre tid haft...
Hästnyheter
(Nerikes Allehanda) på egen hand och utan några islandshästar i verksamheten. Relaterat NA skrev i gårdagens tidning att Folkatorps...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nu har jag fått upp Feliway optimum på ovanvåningen. Hoppas det hjälper mot utanförbajsandet..
sthu
Alldeles nyss
Svar: 1 131
Visningar: 59 033
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 262
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Du har inte funderat på barfota/limskor? Så hoven kan flexa och fungera mer stötdämpande?
Tänker iom hennes andra problematik (som...
Nepenthe
6 minuter sedan
Svar: 792
Visningar: 62 369
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Håller tummarna! Jag har ju också en häst som rehabas (efter korsbandsop). Men vi har fått börja galoppera så smått nu, så skönt att...
warg
15 minuter sedan
Svar: 1 316
Visningar: 102 297
Grenar