Bukefalos 28 år!

Ridskola igen!

Magica

Trådstartare
Japp, Hanna ska börja på ridskola igen! Woho!!! :bump:
Har hittat en riktigt trevlig liten ridskola, rätt ny öppnad, här utanför Simrishamn. Blev riktigt imponerad av deras häst och ridsyn!
Piiiiii...E nervös!!! har inte kunna´t sitta på hästryggen sen ett år tillbaka pga. otäck olycka. Men nu!
Har rotat fram mina gamla ridbyxor å lagat dem. Pusat ridstövlarna. Läder ska nog putsas oftare än va ja gjort under detta året...:angel:
Köpt en go å varm fleece tröja att ha nu i vinter. Mina älskade Kyra jackor kommer till användning igen! ;)

Bara ja sitter kvar i sadeln nu...:o

Nån mer som börjat på ridskola igen nyligen?
 
Sv: Ridskola igen!

VA roligt :) Hoppas det går bra!! Tror inte att du behöver vara nervös!
 
Sv: Ridskola igen!

Nä, de behöver jag säkert inte vara! ;) men e de iallafall! :o
Haha, har man 20 års ridning bakom sig borde man väl klara det :angel:
 
Sv: Ridskola igen!

Jag ska börja på ridskola igen efter några års uppehåll som ridskoleelev (men har ridit privat hela tiden), ska börja på min tredje ridskola nu (kunde inter börja på min förra pga att de lägger ner storhäsverksamheten och den andra ridskolan ligger 15 mil bort).

Den 10/1 bär det av, har kommit in i en hoppgrupp så det ska bli riiiktigt roligt :bump:
 
Sv: Ridskola igen!

Hej började på ridskola förra hösten efter 13 års uppehåll från ridningen! Det kommer att gå excellento!
 
Sv: Ridskola igen!

Åh tack alla för peppningen! I dag gäller det! ikväll kl. 18 sittar man till häst igen! Riktigt nervös då det var en rid olycka jag var med om...men jag ska klara det!!! :D
 
Sv: Ridskola igen!

Det gick riktigt bra! Fick en helt underbar och väldigt lättriden/ känslig häst men genomsnäll. Tävlar mkt. Helt underbar i dressy! Gruppen hade hoppning på schemat men de hoppade jag över :D Körde självständig dressyr! Super nöjd!
 

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Hej. Jag har nu bestämt mig för att lämna tillbaka en av hästarna och få då ca 700kr över varje månad. Har en unghäst som ska ridas...
Svar
14
· Visningar
1 340
Senast: zillax89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp