Ridskolehäst utsatt för övergrepp

Sv: Ridskolehäst utsatt för övergrepp

Herregud vilka sjuka jävla idioter det finns. Jag är fly förbannad och äcklad på samma gång!

Usch .. får nog ställa in mina avelsston :( Bor 1 km från ridskolan.

Det är sorgligt vad många sjuka människor det finns! Lås in alla med lås och bom så världen kan bli en bättre plats!

Blir spyfärdig. Äckliga människor som ska hålla på. Ska det behövas övervakningskameror överallt där det vistas hästar?

Äckligt, men detta visar att det finns personer som utnyttjar häst sexuellt där uppsåtet inte är att göra skada med diverse tillhyggen, vilket av flera förnekats här på forumet förut.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 652
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ TW: sexuella övergrepp Gammal användare nytt nick. När jag var 11 blev jag utsatt för övergrepp på nätet. En man som sa åt mig vad jag... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 597
Senast: Filit
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan fick Emelia Kosel, 31, veta att hennes hästar var på rymmen. När hon kom till stallet förstod hon att de hade utsatts för...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: ginnies
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har två gånger i mitt liv blivit sexuellt ofredad av män. En gång av en kvinna. Här kommer dessa "incidenter" i kronologisk ordning... 2
Svar
31
· Visningar
4 155
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka