Ridsportaffär i Tallinn?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ynthe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 991
Y

Ynthe

Nu ska Ynthe sticka iväg på miniweekend till Tallinn, och undrar därför om någon känner till någon ridsportaffär i Tallinn, som kan vara värd ett besök.
Skriv gärna ner adress!

Tacksam för svar!

Sv: Ridsportaffär i Tallinn?

Hallå! Jag vill också veta det eftersom maken ska dit om en vecka! Jag sökte här på buke och hittade bara det här...

// M

(hej hej biferno ;) )

Hallå där!!
Det verkar som om det är dåligt med kunskap om hästbutiker i Tallinn.
Gubben var där för några dagar sedan, men så roligt tyckte han inte att det var med hästprylar att han gjorde sig mödan att leta tyvärr.

När jag var i talinn för några år sedan så frågade jag faktiskt dem vi var hos om det fanns någon hästaffär! de hörde sig för o sa sedan till oss att det inte verkade finnas någon, iaf inte centralt. Fanns dock en smådjurs affär! Hittade inga hästprylar när jag va i talinn o shopa. Finns ju dock biliga kläder o så man kan ha i stallet. Men kan också tillägga att jag snackade en hel del med en estisk tjeja o hon sa att det verkligen bara var "rikare" människorr i estland som hade råd med hästar(o det är inte många). Så hästprylarna är nog inte så biliga,b iligare en här antagligen men kanske inte mkt mer än så eftersom efterfrågan kanske inte är så stor. Ni kanske vet att det är rätt dyrt i hästaffärer i tyskland o det har ju också med o göra att det inte är så många "låg inkomst tagare som har råd med häst där". I sverige kostar det att ha häst, men jag känner många som har lyxen att ha häst o studerar eller går på social bidrag. okey kanske lite utanför tråden men jag råkade bara.

Det finns en travbana i Tallin! De har också en hästsportaffär där, både nytt och begagnat. Mkt trevlig butik! Kommer dessvärre inte ihåg vad den heter, men det går väl att fråga på hotellet. Lycka till! Mvh.

Jag vet att det finns en hästshop på travbanan, en bekant var dit när hon var i tallinn, och hon köpte ett supersnyggt lila vintertäcke från källquists... tydligen fanns det en hel del märken där som även finns i sverige

Förra året när jag var på väg utanför Tallinn med bil kanske 0,5-1 mil stannade jag utanför en ridsportbutik den var dessvärre inte öppen då kvällstid, hade inte tid att gå in där någon annan dag,tror den låg söderut efter stora vägen , Kan få bättre beskrivning av min svägerska som körde mig.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 222
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
550
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka