Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
är de ngt att ha? Har just nu ett par rysliga ridstövlar i gummi. Supervarma nu, iskalla på vintern. hittat ett par på h--ze. Tror ni de är ngt att ha? Är lite snål, har ej pengar till äkta läderstövlar just nu.Är ridskor svalare nu på sommaren?
kolla begagnat marknaden, finns läderstövlar för låga pengar
Men ja ridskor är svalare på sommaren, stövlar är rent allmänt kalla på vintern (de sitter ganska tajt runt benet, iallafall tycker jag att de ska göra det)
Jag har konstläder från Hööks,lite grövre stövel,tycker dom är underbara! Lite varma på sommaren,men brukar inte ha dom på mig långa stunden då,funkar ju att åka till stallet i gympaskor och slänga på sig stövlarna under själva ridningen bara.
På vintern har jag en tjock fårskinnssula i och dom är det varmaste alternativet jag har då,frös väldigt sällan om fötterna i vintras.
Sen är dom så klart inte lika snygga som riktiga läderstövlar,men jag håller mig så gott som bara hemma på gården och i skogen!
Jag köpte ett par ridstövlar i konstläder på Hööks för ett par år sen, och de har varit bra ja, inte samma som ett par dyra läderstövlar, men de har absolut varit prisvärda. Jag red i dem mkt när jag var på "ridkurs" i Portugal (3 timmars ridning om dagen, oftast hade jag stövlarna vid 2 av de timmarna och shortchaps med ridskor en timme, för att variera så jag skulle slippa skav, svettiga skor etc).
Hästhantering
Hej
Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Kropp & Själ Det låter tyvärr som ett symptom på att hon inte trivs i skolan. Det är klassiskt med just ont i magen då. Utred såklart fysiska orsaker...