Ridtäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare plym
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 765
P

plym

Nu ska det inhandlas ett nytt ridtäcke, då alla härhemma är i ponnystorlek och alldeles för små. Jag vet dock inte vad jag ska köpa för något, så ni får gärna ge mig lite tips. Vad har ni för några, och är ni nöjda med dem? :p

Sv: Ridtäcken

Älskar Mia's rid täcke i ylle... helt UNDERBART.....

om du vill ha ett som tål väta, så gillar jag både Källqvist Protector rid täcke, som är fodrat med fleece och sitter på väldigt bra, även i snabbare gångarter ute i skog och mark. Annars har Jackson ett vettigt också till en blygsam summa - oxå fodrat med fleece och håller regnet ute.

Jag tycker Hööks fleecefodrade ländtäcke är mkt bra! Håller borta allt regn.

Ja, Mia's är underbara :love: Men, har du någon aning jag kan ha 145 på en häst som normalt har 140 i Horseware? :angel: Är dom normala i storleken?

Mias har bra ridtäcken! gillar dom mest
Exkusiv har oxå lite billigare men är rätt okej oxå!!

Jag upplever Mia's som små i storleken, men kanske har jag fel? visst är de underbara.... älskar dom......... :love:

Jag har också för mig att de är något små, så jag kanske borde satsa på ett 155? :p

Har ett nyinköpt Mia's ylleridtäcke, underbart!
Annars tkr jag om Hansbos, har ett vattentätt ländtäcke därifrån som e mkt snyggt o bra kvalitet.
Börjes svarta/blåa ridtäcke tror jag e helt ok, det är ju billigt oxå.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 429
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
761
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka