Ringträning

Miiip

Trådstartare
Någon av er som bor i/i närheten av Västerås och pysslar med det? Jag har en tik som behöver tränas. Har vetat om det länge men inte gjort något åt saken. Inte försökt få kontakt med någon och egentligen inte varit så intresserad. Men jag har väl mer och mer kommit underfund med att vi behöver det :smirk:
Så, ni som bor i eller omkring Västerås hör av er om ni har något tips!
/Evelina
 
Jag kan hjälpa dig=) bara att du kommer till stallet någe dag med vovven kan vi köra lite jö=)
 
Vad snällt :) Tar gärna med henne fler gånger till stallet :) Du får säga till när det passar. Ska ha Sam onsdag den här veckan, men då ska vi iväg på bruks efteråt så då får hon stanna hemma. Sen ska jag även ha Sam fredag och lördag sen nästa tisdag också (Johanna ska åka bort så jag och Camilla ska ha henne tillsammans). På lördag följer mamma med ut och kikar för hon var så nyfiken på erat fina stall och då följer nog båda hundarna med :D
 
Men ska vi ta det på Lördag då?? bra ju mer vovvar desto bättre=)
 
Jo vi kan säkert ta det på lördag :) Fast min andra tik är ännu mindre tränad än den här lilla :o Henne har vi aldrig ställt ut eftersom hennes ena öra inte är som det ska...
 
Känns ju ganska onödigt med tanke på att vi inte ska ställa ut henne ;) Men hon tycker nog att det är skoj att få vara med ändå :D
Tränar du något med din hund? Typ bruks eller agility eller något liknande?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 233
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 844
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 505
Senast: Trott
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp