Robust m hals

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Love_Maya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 690
L

Love_Maya

Någon som har det täcket? Ska köpa ett regntäcke med fleecefodring + hals inför hösten & då hittade jag det på www.hastprodukter.se . 485:- var billigt MEN är det bra?

Någon som vet? Gärna bild på dem olika färgerna + när det sitter på en häst. :D

Kram

Sv: Robust m hals

Inga erfarenheter, men det ser väldigt budget ut vid första anblick (vilket förstås dock inte behöver betyda att det är dåligt, men ändå).

Har ingen erfarenhet. Men är det nödvändigt med halstäcke till hästen då? Speciellt när det bara är fodrat regntäcke det är tal om?
Satsa hellre på ett med halvhals säger jag. Tycker det är så överdrivet att alla ska ha halstäcken till sina hästar, inte speciellt många behöver det ändå..

Hon ska vara klippt & är väldigt frusen av sig.. På vintertäcket har hon "bara" halvhals men jag hittar inget regntäcke som är fodrat som har halvhals.. Ni kanske vet någon sida :p

Kram

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 195
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S