JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Rocky Winner satsar mot Prix de Cornulier
Moderator
Hästnyheter
På söndag avgörs världens största montélopp, Prix de Cornulier. 18 hästar gör upp om förstapriset på 315.000 euro.
Hästnyheter
Fem hästar har redan säkrat sin startmöjlighet i Prix de Cornulier. På måndagen gick anmälningstiden till världens största montélopp ut.
Hästnyheter
Vincennes är redo för världens största montélopp. På söndag rids Prix de Cornulier. Startlistan som innehåller sjutton hästar är nu...
Hästnyheter
Två veckor till Prix d’Amérique men redan på söndag avgörs Prix de Cornulier – världens främsta montélopp. 27 hästar har blivit anmälda...
Sytråden del 4
Fritid Började rita av mönstret till klänningen, och inser att hela klänningen ska fodras 😬 så inte nog med att klänningen kräver 4,5m tyg, så...
Ceta
Alldeles nyss
Svar: 1 591
Visningar: 87 566
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Håller med precis. Gillar också hallon och citron men choklad var ingen hit.
Bansai
10 minuter sedan
Svar: 1 146
Visningar: 74 215
Allmänt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...
Lyan
6 minuter sedan
Svar: 1 879
Visningar: 183 707
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har en krocktestad sele som man fäster i remmen till bilbältet, den som går över kroppen på människor. Och sen kopplar i bältet. Det är...
Malibu_Stacy
9 minuter sedan
Svar: 1 401
Visningar: 85 559
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina orangea killifiskar är verkligen duktiga på att skrämmas. Jag kom hem, såg en hane ligga som pressad mot rutan på ett blad. Det såg...
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 1 450
Visningar: 44 090
Djur
Septisk artrit
Hästvård Tack, det låter ju mer hoppfullt även för mig. Han har inte haft någon infektion, men inflammationen har av oklart anledning varit stor...
prinsessfeminist
46 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 1 778
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag håller på och förbereder mig för att åka till München och kolla på tävlingarna där. Tyvärr säger prognosen just nu regn, så det är...
warg
54 minuter sedan
Svar: 706
Visningar: 62 170
Grenar
Födda 2022
Svar: 546
Visningar: 79 429
Avel