Silkisif Trådstartare 2 Nov 2006 #1 Får man ha det på tävling? Jag har hittat ett par riktigt perfekta boots, men de är röda....
Silkisif Trådstartare 2 Nov 2006 #2 Sv: RÖDA boots??? Puuut Men räknas de som boots eller utsmyckning?
yew98fq 2 Nov 2006 #3 Sv: RÖDA boots??? Jag skulle gissa att de räknas som boots då de faktiskt är där för en nytta. Det står inte angivet i fipo vilka färger man får ha om jag minns rätt... Däremot är det rätt ovanligt, sålänge du inte ska tävla i pass - där förekommer de flesta färger
Sv: RÖDA boots??? Jag skulle gissa att de räknas som boots då de faktiskt är där för en nytta. Det står inte angivet i fipo vilka färger man får ha om jag minns rätt... Däremot är det rätt ovanligt, sålänge du inte ska tävla i pass - där förekommer de flesta färger
Silkisif Trådstartare 2 Nov 2006 #4 Sv: RÖDA boots??? TACK för svaret Jo, jag har tänkt tävla allt möjligt i de där bootsen- då bl.a pass Har ju en passhäst och en steghäst som jag tänkt tävla i samma boots
Sv: RÖDA boots??? TACK för svaret Jo, jag har tänkt tävla allt möjligt i de där bootsen- då bl.a pass Har ju en passhäst och en steghäst som jag tänkt tävla i samma boots
Kiickan 3 Nov 2006 #6 Sv: RÖDA boots??? Jag tycker man får tävla med färgglada boots Ska nämligen köpa ett par röda skyddsboots tills vi förhoppningsvis ska tävla pass i vår
Sv: RÖDA boots??? Jag tycker man får tävla med färgglada boots Ska nämligen köpa ett par röda skyddsboots tills vi förhoppningsvis ska tävla pass i vår
Silkisif Trådstartare 3 Nov 2006 #8 Sv: RÖDA boots??? Haha Vilken färg har din häst? Min är liksom brun
Kiickan 3 Nov 2006 #9 Sv: RÖDA boots??? Min är svart Och hans man är lite rödtonig så han passar i det Måste bara få kompisen på min sida för hon tycker att jag snor henne färg
Sv: RÖDA boots??? Min är svart Och hans man är lite rödtonig så han passar i det Måste bara få kompisen på min sida för hon tycker att jag snor henne färg
Silkisif Trådstartare 3 Nov 2006 #10 Sv: RÖDA boots??? men på svarta hästar är det verkligen JÄTTESNYGGT!! (har själv en svart som brukar gå till frissören o tona manen ) Sen hoppas jag kunna tävla mi isabell i de bootsen också
Sv: RÖDA boots??? men på svarta hästar är det verkligen JÄTTESNYGGT!! (har själv en svart som brukar gå till frissören o tona manen ) Sen hoppas jag kunna tävla mi isabell i de bootsen också