• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Juniib
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 736
Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Juniib

Fast nu är det ju ett tyskt y, så det ska vara prickar på u. Vad är rollkur för något? Jag läste om det i Stallmagasinet, och jag har ingen aning om vad det är, jag är inte så insatt i dressyrvärlden precis... Jag vet vad "vanlig" kur är, men det här :confused:?

Sv: Rollkur

Om du använder sökfunktionen och söker på rollkur eller rollkür så får du upp MASSOR med gamla trådar du kan läsa i, fortsätta fråga i eller diskutera i.

/B_A_L, moderator
som härmed låser tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 094
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka