Rönningeritten på film

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare a_schuber
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 851
A

a_schuber

Bättre sent än aldrig.....uptäckte just filmen från
Rönningeritten 2006!
Roligt!!!!

Sv: Rönningeritten på film

Den såldes även på förra distanssymposiet, då köpte i allfall jag mitt exemplar! :)

Lyssnar man riktigt noga kan man höra lite Mora-mål och se en stor röd fux stå och socialträna när de andra startar ;)

När ska de berömda horsemanshipfilmerna lägga ut på nätet :bump:

haha så roligt att se! Där är ju jag med på prisutdelningen :p Usch vad man börjar sakna det nu...och jag som inte har nån häst :crazy:

:rofl: haha meeen de räknas inte ju! Har bara massa små ettåringar och ett enda vuxet sto som dessutom troligen ska bli betäckt i vår...

Har inget att rida på ;):rofl:

Haha usch vad hemskt att se sig själv på film :P

Haha.. Det är väl typ det jag gör... Elr inte. Men jag ser oerhört rolig ut när jag springer :smirk:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 833
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 928
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 005
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 337
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31