Rörelse på foton.

eldione

Trådstartare
a lá blinkande text och sånt på en bild. Är detta något som vi vanliga dödliga kan fixa själva?

Sv: Rörelse på foton.

Skulle väl vara om du gjorde en animerad GIF.. Då kan du ju bara ändra färgen på texten i de olika bildrutorna utan att ändra själva bilden och på så sätt få texten att se ut som om den blinkar.

Sv: Rörelse på foton.

Lättaste sättet att göra en animerad GIF på är med programmet Adobe Image Ready som följer med Photoshop. Lite svårt att förklara hur man gör så det är nog lättare om du läser dig till.

Det finns flera andra sätt att göra blinkande text och annat på men det kräver att du har tillgång till program och/eller goda programmeringskunskaper..

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
282
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: Elo
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
158
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka