Rosa manschesterridbyxor! :love:

Terja

Trådstartare
Jag drömde inatt att jag hittade helskodda rosa manschesterridbyxor på Gekås!!! Var helt lycklig och salig när jag vaknade! :bow:

VAr hittar man sådana?

Sv: Rosa manschesterridbyxor! :love:

Rosa ridbyxor på ullared, hur lågt får man sjunka? :rofl:

Vad är lågt? rosa ridbyxor eller gekås?

Gekås är bra om man nu inte har så mycket pengar och rosa är FAKTISKT SNYGGT! :D

lady_flash skrev:

Var det inte du som "skulle börja om på nytt"?? :crazy: Jag undrar vem som är lägre än Glocalnet

Gardrut skrev:
Jag drömde inatt att jag hittade helskodda rosa manschesterridbyxor på Gekås!!! Var helt lycklig och salig när jag vaknade! :bow:

VAr hittar man sådana?
Man kan färga byxorna oxå......om man te x har ett par vita ;)

lady_flash skrev:
utveckla det gärna,
hur lågt får man sjunka?

:o Man ska visa allmän hänsyn till varandra och visa respekt för varandra...Vi har alla ett och samma intresse även om vi har lite olika intresseriktning. Smak och tycke på tex rosa ridbyxor....:smirk:

rosa är ju underbart,,folk tycker säkert inners inne att vissa rosa saker faktist ÄR snygga men är för fega för att synas i det....se så in i mörkret med resten då,,jag går på rosa moln

Jag har letat och letat men inte hittat! :( Någon som kan visa mig en sida där de finns?

Jag har hittat, dock inte manchester...

Saddlehuggers.jpg

3779_big.jpg

Vilka ska man välja??? ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 802
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte... 37 38 39
Svar
760
· Visningar
36 864
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade den mest fantastiska dröm inatt. Jag drömde att jag läste en bok som innehöll den mest märkvärdiga och besynnerliga berättelse...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025